♥♥♥


♥نسیم♥

داداش گلم...مبارکت باشه...

تمام ارزوم برای شما ساختن زندگی است که...

که مملو از خوشبختی باشد...

زندگی که لبریز از احساس باشد...

زندگی که گوشه گوشه اش بوی عشق بدهد...

زندگی که برپایه صداقت...محبت...و...لبخند...بناشود...

وتاابد پایدار باشد...

تقدیم به داداش گلم...وابجی گل تر ازداداشم...

 

 

فقط یه چیزی...من دوس دارم زود عمه بشم...گفته باشممم

                               خخخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:03---17 شهريور 1394

خوشبحالش که نظر تو بهش جلب شده


پاسخ:میسی محمد...خوبه همه قبول دارن من خاصم خخخخ...الاجوووون نمیادوب من خخخخخخ


عشق2طرفه(محمد)
ساعت8:36---17 شهريور 1394
نسیم جان اهنگت خیلی قشنگه ، سلیقت تو حلقم
پاسخ:مرسی محمدجان.....توماشین باصدای بلند گوش دادم بهش نظرم جلب شدخخخخ


m16
ساعت19:16---10 شهريور 1394
mers
پاسخ:ممنون ک سرزدی...


عشق2طرفه(محمد)
ساعت8:14---9 شهريور 1394
بی هوش شدنت طبیعیه نسیم ایشاالله که به
آرزوت میرسی ، منم واسه داشتن یه دوست خانوم دکتر پز میدم خخخخ
پاسخ:اوهو محمدبذار خانم دکمل بشم بعد به فکرپز دادن باش خخخخخ مرسی محمدجان منم ارزومیکنم به هرچیزی که میخوای برسی....


عشق2طرفه(محمد)
ساعت18:01---8 شهريور 1394
آهنگ جدید مبارک خانوم دکتر ، خیلی عااااالی ... تو چشماش دلبر من ناااازز داره خدایی راس میگه عشقم ناز داره
پاسخ:مرسی محمدجان...من نمیدونم چرا اسم خانوم دکترمیاد بی هوش میشم خخخخخ منم این اهنگ خیلی دوس دارم بازم مرسیییی


عشق2طرفه(محمد)
ساعت18:53---4 شهريور 1394

لحظه به لحظه هر نفس ، من دارم عاشقت میشم

دارم به هر در میزنم ، یه روزی لایقت بشم...

همممم اهنگت محشره نسیم جان


پاسخ:به به خوانندم که شدی خخخخخ...مرسی محمدجان اهنگ وب توهم محششره


جعفر
ساعت0:08---30 مرداد 1394
خانمی خیلی گلی مطالات هم مثل خودت هستند بسیار هدفمند و عاشقانه انتخاب شده است. شما یک عاشق واقعی هستی ای کاش دوستی مثل شما ، مهربان و عاشق داشتم
پاسخ:خیلی ممنون به خاطرکامنتتون....ولی ببخشیدشماازکجافهمیدی من مهربونم؟؟؟درضمن خیلی احساس صمیمییت کردین...راسش زیادخوشم نمیاد...درضمن مطالبمم هدفمندنبودن ....میخواستم کامنتتونوحذف کنم ولی گفتم بهتره بقیه هم متوجه بشن که دوباره ازاین کا انکنن ببخشیداینا روگفتم ولی هرچیزی یه حدومرزی داره...هیچ کسم حق نداره نسبت به من کوچک ترین حسی داشته باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:,ساعت 11:22 توسط نسیم| |


Power By: LoxBlog.Com