بیاموزیم....


♥نسیم♥

از رسم زندگی باید اموخت...

از گردش روزگار باید اموخت...

از ادم های این حوالی باید اموخت...

ک...

ک هیچ گاه احساس ناب و دست نخورده یمان را 

خرج بی احساسی های هیچ بی احساسی نکنیم...



نظرات شما عزیزان:

m1k6
ساعت10:36---18 دی 1394


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:27---24 شهريور 1394
یه دوست نویسنده دکمل ... چه شوووود خخخخخ بچه چیه؟؟؟ شوما خانوومی
پاسخ:بله دیگه چه شووود ...خخخخخخ....میسی که حداقل توقبول داری خانووم شدم خخخخ


عشق2طرفه(محمد)
ساعت19:25---23 شهريور 1394
اوه اوه بچمون میخواد نویسنده هم بشه
پاسخ:مگه بده به الا بگو یه دوست نویسنده دکمل دارم خخخخخ....من بچم محمد خخخخ


عشق2طرفه(محمد)
ساعت17:59---23 شهريور 1394
لااااایک به وجودت نسیم جان عجب متن قشنگی دمت جیزززززز
پاسخ:میسی محمد...میگم نظرت چیه نویسنده بشم ؟؟البته درکنارپزشکی خخخخ


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:33---21 شهريور 1394
بعضی وقتها کسی تو زندگیت هست که
اصلا لازم نیست تو اغوشت بگیره
فقط با نگاه گرمش بدون حتی گرفتن دستات
میتونه قلبتو بوسه بارون کنه !!!
پاسخ:لاااااااااایک داری محمد....برای عاشقی لازم نیست افسانه بشی تابگن عاشقه...همین که خودت باشی وازته دل عاشق باشی خودبه خود میشی یه افسانه توتقویم تاریخ...


عشق2طرفه(محمد)
ساعت18:29---9 شهريور 1394
نسیم من پست جدید میخوام
پاسخ:خب راسش این روزایکم سرم شلوغه نیست که خواهرشوهرشدم خخخخ...ولی چشم اگه وقت کنم میذارم...


فاطمه
ساعت13:21---6 تير 1394
نمی دانم آخر این دلتنگی ها به کجا خواهد رسید ... !

دنیا پــــــُر شده از قاصدکهایی که ...

راهشان را گـــــم می کنند !

نـــــــه میتوانی خبری دهی... !!!

و نــــــــه خبری بگیری...
پاسخ:فاطمه جان توهمونی که قراربودداستان عاشقی تون روبنویسی؟؟دلم این روزاعجیب گرفته مرسی که سرزدی


ice_x
ساعت18:38---2 تير 1394
سلام وب قشنگی داری به منم سر بزن

مهدی
ساعت22:30---21 خرداد 1394
اینم آدرس وب.یادت نره بیای
پاسخ:اومدم...واقعا عالی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:,ساعت 21:16 توسط نسیم| |


Power By: LoxBlog.Com